Košík
Váš košík je prázdný
Celkem

Rady při výběru

Ano. Je možné nakupovat i bez registrace.
Registrovaní zákazníci však získávají řadu výhod a slev.
Registrovaným zákazníkům nikdy nezasíláme marketingové informace, pokud si je neobjednají.
Osobní údaje našich zákazníků jsou u nás v bezpečí díky bezpečnostnímu certifikátu stránky https.
Osobní data našich zákazníků neposkytujeme nikdy třetí straně.

Registrovaní zákazníci v e-shopu socks-underwear.cz získávají následující výhody:

  • objednávání je rychlejší, díky předvyplněným informacím o adresách,
  • mají možnost vkládat produkty do svého seznamu přání a později přímo ze seznamu jednoduše a rychle objednat,
  • mají možnost porovnávat produkty.

V našem e-shopu socks-underwear.cz máte více možností, jak jednoduše a rychle vyhledávat:

  • přes klíčové slovo ve vyhledávacím okně v pravé horní části stránek,
  • podle kategorií,
  • podle filtrů, velikost, typ, značka

Nejdůležitější je ale detailní popis výrobků, který jsme pro Vás připravili. V popisu najdete složení, s podrobným popisem jednotlivých složek úpletu a jejich vlastnosti. Konstrukční prvky Vás informují o komfortu nošení našich ponožek.

Doručení a platba


Zásilky se snažíme expedovat co možná v nejkratším čase, v případě, že je zboží skladem hned následující den. Pokud potřebujete urgentně expedovat zásilku, prosím uveďte tuto skutečnost do poznámky v pokladně, uděláme všechno co bude v naších silách, abychom Vám vyhověli. 

Za veškerú dopravu při nákupu nad 1000 Kč neplatíte nic.

Doručení zboží k Vám je možné zaistit těmito způsoby:

  • Kurýrní služba DPD

Zajišťuje doručení zásilky do 1-2 pracovních dnů od expedice přímo na uvedenou adresu dodání do Vašich rukou. Poplatek za dodání kurýrní službou v rámci České republiky je účtován sumou 85 Kč. Při platbě dobírkou je cena za dodání zboží 115 Kč.

  • Česká pošta 

V rámci České republiky zajišťuje doručení zásilek do 2-3 pracovních dnů od expedice zásilky přímo na uvedenou adresu dodání. Poplatek za poštovné a balné u zásilek přepravovaných Českou poštou účtujeme sumou 60 Kč. Při platbě dobírkou je cena za dodání zboží 75 Kč.

  •  Vyzvednutí zásilky osobně na vybraném výdejním místě Zásilkovna.cz
Poplatek za doručení zásilky na vybrané odběrné místo prostřednictvím Zásilkovna.cz, které trvá standardně do 3-4 pracovních dnů od expedice zásilky je spoplatněné sumou 55 Kč. Při platbě dobírkou je cena za dodání zboží  70 Kč.

Zboží je možné uhradit následujícími způsoby:

  • Platební kartou
  • Dobírkou (za zásilku zaplatíte při převzetí zboží)
  • Bankovním převodem
  • Bankovním tlačítkem (budete presmorovaný na internetové bankovnictví své banky, kde platbu uskutečníte)

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními bránami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajůa to aždo doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradněpro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb a dopravců.

1. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Prodávající se zavazuje,že svým odběratelům bude dodávat zboží jen v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi a vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na územíEvropské unie. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajůa náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveňnávrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

Uplatnění slevového kuponu je nutné zadat při objednávce,v políčku pro něj určeném, před odoslaním objednávky. Zpětné žádosti o přiznaní slevy nebudou uznané. 

2. PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Za smluvní strany sa považujíprodávající a kupující.

Kupující je povinný:

  • převzít objednané zboží,
  • zaplatitza zboží domluvenou částku prodávajícímu,
  • překontrolovat neporušenostobalu resp. i samotné zbožípři jeho převzetí.

Prodávající je povinný:

  • dodat zákazníkovi zbožív požadované kvalitě, množství a v domluvené ceně,
  • spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat zákazníkovi všechny dokumenty ke zbožíjako například fakturu za zobží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě českého jazyka.


Objednávka bude potvrzena do 24 hodin od jejího přijetí (o potvrzení budete informování prostřednictvím e-mailu, stejnětak jako o expedici Vámi objednaného zboží). V případě nejasností Vás budeme okamžitě kontaktovat. Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit telefonicky či e-mailem bez udání důvodů. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

Je-li zboží prodáváno za cenu nižší, než10% z původní ceny, nebo je-li zboží prodáváno za 0-10Kč případně méněnež 0kč, vyhrazujeme si právo ke zrušení objendávky ze strany prodejce.

Prodávající si vyhrazuje právo udělit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 400 Kč (slovy čtyřista korun českých) v případě, že vytvořil objednávku a zboží si od dopravce nevyzvedl, a tak bylo vráceno zpět prodávajícímu, nakolik porušil ustanovení bodu 1, a 2,. Tato smluvní pokuta zahrnuje náklady na dopravu i sankci za nenaplnění kupní smlouvy.

Výměna zboží a reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním popřípadě skladováním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Pokud chce zákazník reklamovat zboží zašle popis závady na náš email obchod@underwear- socks.cz a kontaktujte prodávajícího na tel.: 606 260 289, kde mu bude sdělen další postup.
Zákazník může také vadné zboží zaslat formou služby Balík Na poštu na adresu: LOGTRADE s.r.o., Depo 70 Mladá Boleslav, Hilšerova 1451, 29407 Mladá Boleslav. V tomto případě musí být vždy přiložen podrobný popis závady nebo vady výrobku a prokázaný nákup zboží u naší firmy.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Jak dlouho budu čekat?
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka (nejčastěji emailem) o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30dní.
Záruční doba je stanovena legislativou ČR. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Kupující, který je spotřebitelem, má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku. Odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné. Kupujícímu doporučujeme provést následující:

Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu zc.skcoslooc@ofni s textem: Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne:…………číslo: (případně číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: …………………. Datum a podpis.
Zboží zaslat formou služby Balík Na poštu na adresu: LOGTRADE s.r.o., Depo 70 Mladá Bolelav, Hilšerova 1451, 29407 Mladá Boleslav. Ke zboží přidejte kopii výše uvedeného dopisu.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být nepoškozené a kompletní spolu s kopií dokladu o zaplacení. Neposílejte zboží na dobírku – nebude převzato. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Složenkou úhradu poskytnout nelze.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
Kupujícímu bude vrácena částka dle faktury, ze které bude odečtena reálná cena dopravy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.

Nemůžete najít odpověď?

Nezoufejte, naše podpora je Vám k dispozici.
Pomůžeme Vám!

Informace o tom, jak chráníme vaše osobní údaje, naleznete v našich pravidlech ochrany osobních údajů
> >